Instagram

سه‌شنبه، خرداد ۱۸


.


Planet Of Zombies  بازی کنید تا رستگار شوید. 




۱۳ نظر:

بهار گفت...

ببخشین ها!!ما فکر کردیم دارین درس می خونین که نمی نویسین!

Morteza گفت...

از بازی کامپیوتری نفرت دارم حتی از فوتبالش ... احساس بدی بهم دست می دهد ... به گمانم اگر فیلم نگاه کنم نقش مؤثرتری در رستگاریم خواهد داشت ... حیف که فصل امتحانات است و من هر روز بیشتر از یروز مسترس ( استرس زده- دچار استرس) می شوم ...

rezgar.sh گفت...

چشمام قبلنا ! خیلی قبل 0.5 درجه ضعیف بود از وقتی کامپیوتر تازمو خریدم 2 شده و از دیشب تا الان که زومبیه بازی می کنم 3 شده احتمالا". زندگیمون خیلی مفید و پربار بود اینم بش اضافه شد .
سپاس یلدا جان ur a real friend!!!

Unknown گفت...

رزگار : بشکنه این دست که نمک نداره !! :d

سلمان گفت...

یعنی کِرم داره ها... :دی
یه زمانی عین ِ خود ِ اسب تا 4 صبح بازی میکردم!
بخاطر یاداوری حضرت عالی باز هم بازی میکنم الان :دی

محمود گفت...

از بعد از پرنس او پرشیا 2 دیگه بازی جدیدی نکردم سه سالی گذشته از اون زمونا . شاد باشی

راديو حرف حسابي گفت...

بازي خواهيم كرد...

نوشته شد!

ناشناس گفت...

امتحانم که دادم باز ی میکنم.

ساقی گفت...

وای ...
از بازیهای کامپیوتری متنفرم..
فقط یه زمانی قارچ خور و بمبر من بازی می کردم.. اصلا اینا کامپیوتری محسوب می شه ؟؟؟

پوریا منزه گفت...

من ایکس باکس دارم کافیم :دی

ناشناس گفت...

بازیدیم
و خداوند معتاد کنندگان را دوست نمی دارد.
سلام
اراکده

آرزو گفت...

یلداااااا! دیشب مامانم منو از این کامپیوتر با استفاده از قوای قهریه کند! یعنی کندها!!!

به قول رزگار خیلی زندگیمون پربار بود...!

وسط این همه بدبختی که دارم آخه این چه کاری بود با من کردی تو؟!!!!!!!!!

:))))))

Unknown گفت...

آرزو : :)) مردم از خنده. چقدر خوب که بازی رو دوست داشتی. نگران نباش. کم کم مراحلش زیادی سخت میشه یه کمی انگیزه ات و از دست میدی.